26:e augusti

Idag är det en lång dag i skolan.Jjag går från 8.20-15.40, men förhoppningsvis går tiden ganska fort ändå och jag känner på mig att dagen inte lär bli allt för jobbig. Direkt efter att jag har slutat åker jag vidare till stallet för att fixa Peppe. Jag hinner inte rida honom idag så han får gå i skrittmaskinen istället. Det är bättre än ingenting iallafall! 
 
Jag funderar även på att fixa några tidsinställda inlägg medan jag är borta. Är det något speciellt ni skulle vilja läsa om? Kommentera då :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin