Bra träning!

Idag började dagen tidigt på tävling på surf med mina divor. Trodde det skulle bli kallt eftersom det var det på morgonen, men inte då. Såg 1.05, 1.15 och 1.20 innan jag åkte hem och dog i sängen. Låg där ett tag och kollade på dåliga serier ett tag innan det var dags för träning.
 
Tränade dressyr för Lena hemma hos henne idag och det var jättekul! Behöver bara Lenas närvaro för att jag ska rida bättre. Problemen vi har haft visade sig och jag fick jättebra hjälp med hur jag ska göra osv. Det var mycket jobb med rakriktning, ut med (den jävla) vänsterbogen och att han faktiskt inte bara kan köra på rakt fram i galoppen. Istället gjorde vi jättemånga avsaktningar så fort han började springa, och då var det no mercy. Han skulle lyssna på första signalen. Fick kriga ganska rejält men fick igenom allt! Sen sa hon tydligen till mamma att hon "bara älskar den här hästen" vilket alltid är kul att höra!
 
Trött
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin