Det går framåt

Jag satt och kollade tillbaka på filmen från när jag provred Peppe och jag måste säga: oj, vad vi har utvecklats tillsammans som ekipage. Han går långt ifrån lika bra som när han reds av en man men vi har kommit en bra bit på väg. När jag provred honom kunde jag knappt rida honom i form, det kan jag nu även om jag inte riktigt klarar av att sätta ihop honom ordentligt än. Men med träning och lite mer muskler samt styrka på Peppe kommer det nog! 
 
Med massor av träning i vinter så tror jag detta kommer bli riktigt bra till nästa säsong! 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin