Första dagen avklarad

Första dagen i 3an är nu avklarad, vi hade lektioner och gick efter schemat idag men eftersom vi har en del nya lärare och inga böcker än så blev det en lugn start. Vilket var väldigt skönt. Men trots en lugn dag känner jag mig mer än död, haha. 
 
Jag kom hem från skolan för en stund sedan och nu ska jag bara fika lite innan jag åker vidare till stallet. Jag har fortfarande inte riktigt bestämt vad jag ska hitta på med Peppe idag men det lutar nog mot att han får gå i skrittmaskinen. Men det löser sig! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin