Fredag

God morgon! Jag har varit vaken sedan ett tag tillbaka och just nu ligger jag i soffan och kollar på serier. Precis som alla andra mornar den här veckan med andra ord. Jag ska dock snart ta tag i livet och göra något nytta! 
 
Lite senare idag ska jag till frisören och klippa mig. Även om det inte var allt för länge sedan jag klippte mig så ska det bli riktigt skönt att få kapa bort lite hår. Vanligtvis brukar det gå mer än ett halvår mellan gångerna jag klipper mig men håret har verkligen vuxit som ogräs i sommar. Jag funderar även på om jag ska våga mig ner på stan en liten sväng och se om jag hittar lite kläder innan skolan startar igång igen.
 
Ikväll följer jag nog med mamma till stallet igen. Egentligen får jag väl inte vara i stallet för läkarna men det har gått en vecka sedan operationen så vem bryr sig (haha). Bara jag tar det lungt och inte petar runt munnen med smutsiga fingrar går det nog bra! Peppe ska gå i skrittmaskinen även idag, han rids som sagt inte just nu så det är bra om han inte är allt för pigg när han ska ridas igen!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin