Le och låtsas att solen skiner

Vet inte riktigt vad jag ska säga om träningen idag faktiskt. Dåligt gick det väl inte, men jag är verkligen inte nöjd. Redan på uppvärmningen var han väldigt på och ville springa, fort skulle det gå också och fick han inte springa fort så blev han sur...
 
Vi hoppade en serie med några kryss och en oxer. Jag kom i trav alla gångerna för att ge Kryckan så lite chanser som möjligt till att dra iväg. Inte för att det funkade, men det var värt ett försök iallafall. Det är som alla säger, att det är ganska sjukt att han springer så fort men ändå inte har några problem att hinna upp med fötterna i tid. Alla bommar låg kvar, så kvick är bara förnamnet. Sista gången låg hindret på 90 cm kanske och då valde jag att sluta då Kryckan skulle ha brutit benen av sig annars haha. Han är lite speciell, men det är väldigt kul att ha en häst som älskar hoppning så mycket. Det lyser om han, och det vill jag inte ta ifrån honom
 
Tre bilder mamma tog med min mobil haha
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin