Lördag

Hej och god morgon på er! Nu är det sista helgen på sommarlovet och skolan börjar om 4 dagar. Som det ser ut så kommer det även vara sista dagen med braväder idag och jag kommer inte ha tid att skola (ledsen gubbe). Nu ska jag och mamma till strömpilen och kolla i lite affärer, hittade som sagt inget på stan igår så bättre lycka idag hoppas jag. 
 
I eftermiddag bär det av till hippo med Peppe då en från klubben ska rida honom idag och imorgon. Har bara sett honom från marken 1 gång tidigare så det ska bli kul. Och ännu bättre är att han blir riden, vilket han verkligen behöver. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin