Lördag

Idag har vi precis som tidigare dagar spenderat hela dagen på stranden. Det har dock varit lite halv molnigt och blåst idag men det var ändå ganska skönt även om det kanske inte svalkade så mycket utan var ganska varmt ändå. I havet är det runt 27 grader och det är otroligt skönt att ligga i och bada. Tänkt om det hade varit så varmt i havet hemma.. 

Jag har även lyckats bränna mig idag så imorgon får jag ta och smörja mig lite mer! 

Imorgon ser planerna ut så att vi kliver upp lite tidigare och går till stranden tidigare. Sedan på kvällen åker vi troligtvis till en shopping galleria och kollar lite i affärer så det blir kul! 

Några bilder från dom senaste dagarna!







Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Härliga pics :)

2014-08-31 @ 07:50:52
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin