Lördag

Just nu sitter jag och följer resultaten från tävlingen i Skellefteå på equipe medan jag väntar på att mamma ska komma hem med mat. Jag hade från början tänkt åka dit och tävla men fick tyvärr ställa in dom planerna på grund av operationen, tråkigt tråkigt. Men det kommer som sagt fler tävlingar! 
 
Idag ska jag försöka lägga fokus på att plugga teori till körkortet. Tror jag har provet om ca 2 veckor och jag har inte pluggat något alls på ett tag, illa. Får ta tag i det idag helt enkelt men det är ju dock så himla tråkigt. 
 
Pappa var med i tidningen imorse!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin