Måndag morgon

Hej och god morgon! Just nu sitter jag och äter frukost och laddar inför ännu en skolvecka. Dock blir det bara en kort vecka i skolan för min del då jag åker till Spanien på onsdag kväll!! Idag går jag i skolan fram till 15.40 och efter det åker jag direkt vidare till stallet. Peppe ska gå i skrittmaskinen och jag ska hjälpa till lite i stallet plus fixa dom sakerna jag inte tvättade efter tävlngen igår. Det mesta är dock bortgjort så jag har inte allt för många saker att rengöra skönt nog! 
 
Vi fick även vara med i tidningen idag. Dom hade skrivit lite om att vi vann med laget igår vilket var kul då dom generellt sett skriver otroligt lite om ridsporten. Dock valde dom konstigt nog att sätta en bild på mig istället för på hela laget, en från en lite minst sagt udda vinkel. Ibland blir man inte riktigt klok. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin