Onsdag

Idag kommer jag spendera mesta dels av dagen på stranden. Äntligen säger jag bara. Det är exakt två veckor kvar till skolan börjar och jag har bara varit på stranden 1 gång den här sommaren och badat 2 gåger. Det är nästan illa, haha. Men förhoppningsvis blir det ändring på det nu. Det ska iallafall bli riktigt skönt med en dag på stranden dagen innan operation. 
 
Ikväll är det dressyrträning för Lena Unneby. Det var ett tag sedan sist så det ska bli riktigt riktigt roligt. Hennes träningar brukar alltid vara nyttiga och givande! 
 
Nu måste jag göra mig iordning, ha en bra dag alla så hörs vi senare! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin