Regn, regn och åter regn

God morgon! Just nu har jag precis ätit frukost och sitter nu och kollar ut genom fönstret när det regnar. Här i Umeå har det regnat nästan varje dag i ungefär 1 ½ vecka och jag börjar bli nådligt less. Jag hatar regn av hela mitt hjärta och det värsta jag vet är att vara ute när det regnar. Därför ska det bli otroligt skönt att jag och mamma flyr mot varmare breddgrader ikväll. 
 
Idag går jag i skolan till 14.05, skönt att sluta tidigt för en gång skull och jag hinner åka till stallet efteråt och rida min röda springare. Planen med Peppe idag är att rida en lugn tur i skogen med mycket trav, får hoppas att han inte är allt för pigg då han bara gått i skrittmaskinen sedan tävlingen i söndags! 
 
Nu ska jag göra mig iordning för skolan, ha en bra dag alla så hörs vi senare! 
 
Detta ser ju inte helt fel ut om jag får säga det själv! 
 



Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan du berätta mer om hästolyckan du var med om? Vad som hände/hur det gick till senare på sjukan osv, hade varit intressant, och typ en lista på 10 saker vi inte visste om dig( och om agge):)

2014-08-27 @ 13:15:38
Postat av: James

Varför inte en top 10 lista om saker vi inte visste om Oskar?:)

2014-08-27 @ 17:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin