Seg dag

Den här dagen har minst sagt varit otroligt lång och seg. Förutom operationen imorse har jag bara legat i sängen och sett film och tv-serier hela dagen. Otroligt tråkigt och att halva mitt ansikte är otroligt svullet gör inte saken bättre. Svullnaden skulle tydligen inte lägga sig för än om en vecka så jag får nog leva på flytande mat så länge. Oj oj oj vad jag längtar tills jag kan äta riktig mat igen. 
 
Mamma var förbi stallet tidigare ikväll och kollade till Peppe. Han blev vaccinerad idag och var lite hängig, men förhoppningsvis är det bättre med honom imorgon. Får se när jag kan pallra mig till stallet igen men det lär väl inte bli för än om några dagar på grund av infektionsrisken. Skulle dock vara bra om Peppe blev motionerad. 
 
Roligare än så har min dag inte varit. Ska ta och se senaste avsnittet av PLL nu och sedan försöka sova. Får se hur det går och sedan inatt måste jag upp och ta alvedon och någon annan medicin som jag ska ta var 6:e timme. Men det är väl bättre än att ha ont antar jag!
 
Världens bästa ♥
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin