Sjuk

Idag bestämde jag och Oskar oss för att åka till Tavelsjö och kolla när pappa sprang halvmatathon. Det var så kallt att det är helt sjukt. Vi mötte upp Alicia och Elias och var där ett tag. Direkt jag kom hem så åkte jag vidare till Kryckan och red ut honom i skritt och trav på hacket. Han går ju verkligen inte att rida på hack, men ibland är det nog bra ändå tror jag.
 
Nu har det kommit en massa av pappas kompisar från jobbet hem till oss. Kräftor blir det och jag håller mig på avstånd från dom. Inte direkt det bästa jag vet. Sen flyr jag förmodligen till Oskar eller om han kommer hit. Jag har jätteont i huvudet och i halsen, har säkert feber också. Kul såhär dom sista dagarna på lovet...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin