Svar på kommentar

Oj stackars:( vad har du gjort för operation??
 
Svar: Jag vet egentligen inte vad man ska kalla det för något. Men dom har transplanterat ben från ett ställe i munnen till ett annat. Jag blev sparkad av en häst i ansiktet för ett par år sedan och tappade framtänderna. Delar av benet i överkäken (där jag varit utan tänder) har försvunnit/tunnat ur och för att dom ska kunna sätta dit stifttänder så småning om var dom tvugna att bygga på benet. Men som tur är har jag ganska hög smärttröskel så hittills har jag inte haft ont vilket är väldigt skönt, dock stör svullnaden mig så otroligt mycket. 
 
Väldigt luddigt svar men hoppas du förstod!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin