Tävling imorgon

Idag gick jag i skolan från halv elva till halv tre ungefär. Skulle egentligen ha slutat någån timme tidigare men våran lärare tvingade oss att stanna på en föreläsning, så nu är han skyldig oss en ledig lektion tycker jag. Var med Oskar några timmar innan jag åkte till stallet. Red ut Kryckan i skogen barbacka på hacket i regnet, han fick även en dusch och sen packade jag sakerna (slängde ner allt i en påse haha). Jag hade ingen energi och det kändes som att jag skulle svimma av trötthelt. Tur det inte är någon skönhetstävling...
 
Men imorgon hoppar jag iallafall bara en LC. Tar pelhamet även om det kommer att innebära att han blir överkydig och tar halvhalterna för bra. Det är inget bett jag har någon chans att vinna på eftersom det inte kommer att gå så fort. Jag är faktiskt lite nervös, för han backar inte av något själv i LC. Jag skulle inte bli förvånad om vi får 12 fel bara i slarvpet om man säger så. Därför är jag nervösare när jag går in i en lokal LC än en nationell LA haha. Nejmen han är bäst och vet om det, så det är bara att hoppas att jag har något att säga till om imorgon:)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin