Torsdag

Hej och god morgon! Det är dags för ännu en dag i skolan, dock börjar jag inte för än klockan 10 idag så det hela kändes lite bättre då. Idag slutar jag vid 15.40 så det kommer bli en ganska lång dag i skolan. Välkommen tillbaka till verkligheten ungefär. Men det går nog bra, behöver komma in i rutinerna igen! 
 
Ikväll åker vi in till hippo med Peppe och hoppar lite. Jag har inte hoppat honom på ca 3 veckor så vi behöver nog några språng i kroppen inför tävlingen på söndag. Dock så tror jag nästan att vi måste hoppa ute så jag hoppas verkligen att det är uppehåll från regnet idag. Ridbanan är nog tyvärr inte i sitt bästa skick efter några dagars regnande.. 
Peppsan igår!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin