Trött

Klockan är lite efter 9 men det känns som den är mycket mer, dels för att det är mörkt ute(!!) på kvällarna nu och dels för att man blir otroligt trött i huvudet av att vara i skolan en hel dag. Jag ska gå och lägga mig om en stund men först har jag lite saker att göra, måste göra bort lite skolarbeten och även packa. 
 
Idag har det ändå varit en rätt så lugn dag. Jag var i skolan fram till 15.40 och efteråt åkte jag till stallet en snabbis. Peppe fick gå i skrittmaskinen i ca 30-40 minuter och sedan pysslade jag om honom innan jag åkte hem igen. Imorgon ska han ridas en sväng innan han får ta det lugnt i en vecka. 
 
Detta blev nu ett otroligt osammanhängande inlägg och jag vet knappt vad jag skriver så god natt! 
 
 
Saknar sommaren... ♥
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin