2 dagar kvar till lov

Matteprovet är nu bortgjort och jag har endast två småsaker till att göra innan jag går på lov på fredag. Ska försöka göra bort båda dom sakerna ikväll hade jag tänkt! Jag måste faktiskt också säga att matteprovet kändes helt okej, jag borde få ett E iallafall. 
 
Slutade skolan tidigt idag så jag var i stallet i hygglig tid och hann både rida Wasa och Peppe. Wasa skrittade jag bara en sväng i skogen och det finns inte så mycket att säga om det. Han skötte sig väl bra iallafall. Peppe skrittade jag också en sväng i skogen fast med ledhjälp. Han bråkade lite grann och lekte rodeohäst, men jag hade en sak att hålla i mig i, så det gick ändå ganska bra. Även om det var otroligt nära att jag höll på fara av. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin