6:e december

Det är 6:e december och ingen snö ligger på marken, känns ganska konstigt egentligen och det känns verkligen inte som det är december, snarare oktober. Kan inte minnas när det sist var en grön gräsmatta i december här uppe? Fast med närmare eftertanke kom nog snön ganska sent förra året också..
 
Idag har jag inga speciella planer förutom att åka till stallet en sväng och sedan ägna kvällen åt att dejta matteboken. Har prov nästnästa vecka och jag ångrar grovt att jag valde att läsa matte 3. Får se vad jag hittar på med Peppe idag, ingen hade tid att skjutsa oss till ridhuset så det lutar mot att han får gå i skrittmaskinen. Vill helst inte sitta på honom hemma första gången efter att han har stått i över 2 månader. Det är ungefär lika med att vara självmordsbenägen. 
 
Peppe tyckte 1.10 var lite lågt..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin