Back in business

Nu är jag tillbaka igen, behövde en liten paus över helgen. Dels för att jag hade andra saker för mig, men också för att jag har haft jätteont överallt samt en hjärnskakning sen kraschen. I lördags gick jag och pappa en promenad med Kryckan och på kvällen var jag hos Konrad. Igår pluggade och sov jag hela dagen och tog en skrittur på Kryckis i mörkret.

Idag tror jag inte att jag ska till stallet. Mamma brukar ta han på morgonen på måndagar och jag har mycket i skolan, så det passar bra. Jag ska skriva om en fråga till ett prov idag eftersom min lärare slarvade bort det papperet. Så jävla onödigt måste jag säga.

Från i lördags 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin