Dejtar matteboken ikväll

Nu har jag ganska precis kommit hem från skolan. Stannade som sagt efter skolan och räknade matte tillsammans med Agnes och vi var ändå ganska duktiga tycker jag! Gjorde även bort ett prov idag så nu har jag bara ett prov kvar innan jul, och det är matten imorgon! 
 
Resten av kvällen ska jag ägna åt att plugga matte, inte det roligaste men det måste ändå göras. Men vill jag klara provet får jag väl helt enkelt ta och plugga. Vare sig jag vill eller inte. Nu ska jag se gårdagens avsnitt av ph och fortsätta med allt matteplugg. Hoppas ni får en roligare kväll än mig! 
 
Haha, det obligatoriska mattefikat. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin