Film från träningen

Bara två dagar sen med att ladda upp en film, riktigt bra för att vara mig! Inga ord kan beskriva hur svår den här banan var, tänker inte ens försöka förklara utan den måste upplevas för att man ska kunna förstå. Kryckis blir väldigt ivrig och skulle helst vilja hoppa hela banan på samma gång, så det är just det där med ett hinder i taget som vi måste jobba på. Men jag är nöjd för att han alltid är så glad och gör sitt bästa trots att lydnadshoppning inte är hans starka sida.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin