Här var det dött

Igår bloggade jag knappt något och anledningen till det är att jag inte riktigt hade någon tid. Efter att jag hade varit i stallet på morgonen tog jag mig en tupplur på någon timme innan jag åkte ner på stan för att köpa ett skal till telefonen. Åkte sedan tillbaka till stallet för att hjälpa till att ta in hästarna och ta hand om Peppe. Han fick gå ca 1 timme i skrittmaskinen. 
 
När jag kom hem la jag mig och såg några avsnitt av Gossip girl och sov en stund innan jag vid 7-tiden åkte till Anna. Var där en stund innan vi sedan åkte vidare mot lokal för ännu en utekväll. Kvällen i förrgår var nästan bättre då vi var fler men igår var absolut inte dålig. Efter 2 dagar med dansande och hoppande kommer jag säkert dock få världens träningsvärk. Men det är det nästan värt för det var riktigt kul! 
 
Idag har jag inga speciella planer förutom att åka till stallet lite senare, det lutar även mot att vi åker in till ridhuset och rider idag så det blir säkert bra! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin