Ja jag lever

Igår hände inget speciellt. Gjorde bort ett psykologiprov som gick bra, sen stannade jag kvar på skolan med Linda och min störda pojkvän och pluggade matte. Riktigt koncentrerade var vi måste jag säga. På kvällen red jag Kryckan i ridhuset och hoppade lite småhinder (1 meter som högst). Han var riktigt pigg vilket jag kan förstå då han har skrittat sen i fredags pga underlaget ute, men han hoppade som en miljon som vanligt. Sen att han blev lite hetsig är en annan sak, men när han fick syn på "hindrena" eller vad man ska säga så skärpte han sig:)
 
Idag vet jag inte vad som händer, ska vara med Konrad efter skolan och sen plugga matte och NK. Det är vad jag vet...
 
Lilla hjärtis
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin