Lööördag

Igår bloggade jag aldrig något, vet egentligen inte varför utan jag orkade bara inte. All min ork till allt är spårlöst försvunnen och jag känner mig bara orkeslös. Tur att lovet inte är allt för långt borta men jag känner på mig att nästa vecka kommer bli riktigt jobbig. 
 
Just nu sitter jag och räknar matte, har fyra saker i skolan fram till onsdag (3 prov och en slags redovisning) så jag känner hur ångesten sakta börjar komma krypandes. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt.. Dock så funderar jag på att skippa ett av provet då det var ett sådant som man bara kunde höja sig på, och jag är redan nöjd med mitt betyg i det ämnet. Det känns istället bättre och fokusera på dom andra sakerna. 
 
Imorgon är det julshow på hippo så jag ska dit och arbeta under första showen som är klockan 10. Har ingen aning om vad jag ska göra eller något men det blir ingen sovmorgon imorgon vilket jag egentligen skulle ha behövt. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin