Lördag

Idag har jag inte alls gjort mycket, förutom att jag var till stallet en sväng så har jag i princip bara kollat på serier. Det har varit en ganska lugn dag med andra ord! Gjorde ett försök att räkna matte men det gick inget vidare då jag lyckades glömma miniräknaren på skolan. Haha. Tur jag inte har prov nästa vecka! 
 
Peppe hade jag egentligen tänkt låta gå i skrittmaskinen idag med jag blev i princip upptvingad på hans rygg istället. Pappa ledde honom en liten bit medan jag satt på honom och det gick väl okej, han var dock lite spänd. Imorgon åker vi troligtvis in till ridhuset och rider så det blir bra!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin