Lördag

Det blev en ganska bra kväll igår trots allt med mycket dansande, bra musik och trevligt folk. Jag och Ronja "förfestade" lite hos mig innan vi drog ut och vi var där strax efter att det hade öppnat så det var inte allt för lång kö, vilket var ganska skönt. Men det blev en lyckad kväll iallafall! 
 
Idag har jag inte alls gjort mycket förutom att tagit det lugnt, kollat på några avsnitt av Gossip girl och varit i stallet. Pappa var på trav idag så jag tog in hästarna från hagarna och dodrade kväll. Peppe blev även tömkörd idag och det gick helt okej. Han skötte sig ganska bra förutom några utbrott. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin