Lov!!

Nu har jag faktiskt snart jullov, endast 30 minuter kvar på den här terminen. Måste faktiskt säga att den här terminen har gått riktigt fort ändå och har nog också varit den värsta av alla på gymnasiet. Helt ärligt har jag nästan drunknat i plugg. Men nu är det bara en termin kvar, den lyckan alltså! Imorgon skulle jag egentligen ha haft två lektioner men båda är inställda så jag får alltså lov idag, gött. 
 
Just nu sitter jag och har gymnasiearbete lektion, det går dock inget vidare att arbeta utan min hjärna har redan gått på lov. Men har ändå fort ganska mycket bortgjort idag och jag har i princip inget jag måste plugga över lovet vilket känns väldigt skönt. Det är väl bara gymnasiearbetet. 
 
När jag har slutat åker jag till stallet. Peppe får gå i skrittmaskinen en stund och sedan gör jag bara iordning honom. Ikväll ska jag träna och sedan bara ta det lugnt och njuta av att det är lov! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin