Måndag

Imorse klev jag upp vid 6-tiden och åkte till stallet för att hälpa till lite där. Allt flöt på utan större bekymmer och jag var hemma igen vid halv 9. Dock så la min pajas till häst sig och rullade när jag stod inne i boxen och la på honom utetäcket. Frågan är ju vad som gick fel med honom, haha. 
 
Nu ska jag alldeles strax åka till stallet igen efter att ha spenderat nästan hela förmiddagen i sängen. Peppe ska få gå i skrittmaskinen en stund idag och så rider jag honom bakom pappa imorgon! Tror även det skulle bli lite varmare imorgon så det låter bra, det är ju inte det roligaste att rida när det är kallt. 
 
Peppe igår, dör vad ful haha. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin