Onsdag

Idag är det en helt vanlig dag i skolan, har ett par lite smådryga lektioner och slutar kl 2. Kan man inte bara sluta kl 2 alla dagar, tänk vad skönt det skulle vara! Går ju förövrigt nästan till 20 i 4 varje dag och har gjort det i snart 1 och ½ år. Samhälls ♥ Men det är väl priset man får betala om man har ett jättebra schema i ettan, haha. 
 
Efter skolan åker jag direkt itill stallet. Wasa ska ridas en sväng och Peppe ska gå i skrittmaskinen. Sedan kommer jag ägna hela kvällen åt att plugga naturkunskap, är dock så fruktansvärt pluggtrött men det är bara bita ihop. 
 
Ha en bra dag alla! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin