Söndag

Hej på er! Nu har jag precis fått i mig lite lunch och ska snart börja dra mig mot stallet. Nu på förmiddagen har jag mest tagit det lugnt, kollat på några avsnitt av Arrow som för övrigt är väldigt bra, och färgat håret. Var ett tag sedan jag färgade men nu är utväxten borta och håret är lite mörkare så det känns bra! 
 
Idag är planen att vi ska åka in till hippo och rida Peppe i ridhuset. Det blir dock bara i skritt eftersom han är under igångsättning nu. Men det känns bra att åka in dit och rida eftersom han inte alltid brukar vara så snäll hemma och han har ju inte heller blivit riden på ett tag. Det kan även hända att jag rider Wasa en sväng idag! 
 
Nu måste jag börja göra mig iordning, ha en bra söndag alla! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin