Söndgasångest

Idag har jag haft fullt upp och det är anledningen till att jag inte bloggat något idag. Imorse gick jag upp ganska tidigt och var på hippo lite innan 10 då jag skulle hjälpa till under julshowen. Det gick bara bra och under pausen ledde jag och Agnes en häst på ponnyridningen, lite deja vu från förra året men hästen vi ledde idag var dock lite snällare men mycket större. Vilket gjorde det lite svårt att lyfta upp barnen på ryggen, haha. 
 
När showen var klar åkte jag vidare till stallet. Peppe fick gå i skrittmaskinen i ca 1 timme och sedan fick jag lite hjälp med att arbeta honom från marken. Han har ju tagit kommandot så nu ska vi väl försöka ändra på det. I skrittmaskinen var han dock galen dom första minuterna och bockade/studsade samt körde galoppintervaller... Men han lugnade ner sig ganska fort som tur var! 
 
Har varit jättedålig att fota nu på slutet, men om ca 1 månad kommer min nya mobil och då kommer det bli mycket bättre bilder! Detta är den enda bilden jag har att bjuda på för tillfället, kan lova er att himlen var mycket finare än vad den är på bilden. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin