30 dagar

Jag har världens bloggtorka, så vi kör på en sån här! Hittade den på en blogg, ganska gammalt då det var från 2010 men äsch haha...
 
Dag 1- Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 2- Tio onödiga fakta om mig
Dag 3- Två bilder på något du saknar
Dag 4- Bild på några av dina närmsta vänner
Dag 5- Bilder från en av dina bästa resor
Dag 6- Vad som finns i min väska
Dag 7- Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 8- Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, sur, förbannad
Dag 9- En bild på fyra av dina bästa vänner
Dag 10- Mina rädslor
Dag 11- Planer / drömmar / mål som du har
Dag 12- Smeknamn du har, och varför du har dem
Dag 13- En bild som gör dig glad
Dag 14- En bild på din förebild och en motivering till varför personen är din förebild
Dag 15- Snyggaste kändisen
Dag 16- Tre saker jag längtar efter
Dag 17- Beskriv dina styrkor och svagheter
Dag 18- Det finaste som finns
Dag 19- Mina favorit artister
Dag 20- Bästa konserten
Dag 21- Min favoritfödelsedag
Dag 22- Betydelsen av ditt bloggnamn
Dag 23- En bild på din dyraste ägodel
Dag 24- Bild på en tjej och en kille som vet mycket om dig
Dag 25- En bild på dig när du var liten
Dag 26- En kändis jag önskar att jag får träffa
Dag 27- En vän som bor långt ifrån
Dag 28- Detta är jag beroende av
Dag 29- Detta stod i mitt senaste meddelande på fb och SMS
Dag 30- Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin