Äckelväder

Usch vilket äckelväder det har varit ute idag, endast minus 1 grad och snöblandat regn. Nu är jag less på det här skitväder, bara grått och tråkigt. Tycker det är dags för solen att kika fram, var ett tag sedan sist. 
Iallafall, åkte till stallet vid lunchtid och gjorde klart allt i lugn och ro innan jag gick en sväng med Peppe. På grund av det dåliga vädret blev det dock bara en kort promenad. När jag skulle hem igen kom självklart inte bussjäveln men som tur var, var dom som vi står uppstallade hos så snälla och skjutsade hem mig! Dagen räddad. 
 
Nu ligger jag i soffan och myser under en filt, riktigt skönt när det är så ruggigt ute. Ska ta och plugga en stund nu, sedan träna och ikväll väntas mellomys för hela slanten! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin