Bilder från helgen

Idag gick skolan ganska snabbt faktiskt. Efter skolan följde jag med Alicia runt halva Umeå kändes det som, bara för att jag verkligen inte ville åka hem eftersom jag visste hur mycket skolsaker som väntade på mig där. Men nu är jag hemma igen och har inget val.
 
Planerar att plugga stenhårt nu ett tag, sen eventuellt fara ut och springa om jag hinner. Ikväll blir det att fara hem till Hanna eftersom hon blir 17 år idag!
 
Här kommer lite bilder från helgen. Dom tre första är fotade av Alice Olander, och den sista av Victoria Wirth. Bara älskar tvåan och fyran, hur fin är han inte?
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin