Dagen!

Matteprovet gick dåligt, så nu lämnar vi det. Efter skolan var jag och Alicia så less att vi gick till Waynes, satte oss och fikade och åt sedan middag där. Efter ett tag kom Elias också. Fick lite tyska bortgjort men fattar fortfarande ingenting tyvärr.
 
Sen var det hoppträning. Det var bana på schemat med snäva linjer och lite lydnad. Kryckan var väldigt pigg, men det är inte så konstigt då han har skrittat i tre dagar. Han sparkade en del och var otroligt taggad på hindrena. Problemen vi hade berodde på att han inte tog min innerskänkel och går därför inte ut tillräckligt i hörnen. Men när han taggar till så måste jag bara vara lugn själv och ha balansen i stygbyglarna, bara ignorera honom och köra på alltså. Har en helt okej känsla inför helgen även om han var pigg!
 
Sen en rolig sak var att dörren till transporten hade frusit när vi skulle åka till träningen. Vi hade jättebråttom så mamma sa att jag fick åka i transporten för vi skulle inte hinna fälla ner rampen haha. Vi har bara 5 min till hippo så det gick bra. Men jag föredrar bil alla dagar, transport var inget för mig...
 
Ska kolla igenom filmerna sen och kanske lägger upp något om jag hinner!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin