Dagens planer

God morgon, eller snarare hej på er! 
Idag är det söndag men ingen söndagsånget här inte, jag ser faktiskt fram emot kommande vecka trots att jag har hur mycket som helst att göra i skolan. Men på lördag är det tävling och det ska bli sååå roligt, blir dessutom första tävlingen sedan mitt lilla tävlingsuppehåll. Jag har ju inte tävlat sedan maj, är därför lite extra taggad! 
 
Vad händer idag då? Fram till jag åker till stallet ska jag faktiskt ängna hela min tid åt plugga, inte det roligaste men det måste göras. I eftermiddag åker vi in till ridhuset och rider, ett dressyrpass står på schemat för Peppe idag! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin