Dagens resultat

Åh gud vilket kaos det var på framridningen/framhoppningen idag. Trodde det skulle bli bättre när man kom upp på storhäst, men folk skrittade på spåret, det var alldeles för många ekipage på framridningen och allt var allmänt kaos. Peppe blev till och med sparkad av en annan häst i huvudet, men som tur var blev det nog ingen hård smäll och inget allvarligt. Men lite skärrad blev han allt, stackarn. Förhoppningsvis blir det bättre ordning i högre klasser!
 
Med tanke på den kaosartade framridningen och framhoppningen tyckte jag ändå att själva rundan var bra. Peppe skötte sig bra och gjorde det han skulle även och jag själv inte är jätte nöjd över min ridning. Jag kunde ha inverkat lite mer, det gick lite väl fort vissa bitar. Men jag tycker ändå det var en bra debut, så jag är nöjd! Nolla var vi iallafall. 
 
Imorgon hoppar vi en 110! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin