Dagens ridpass

Haha, bara för att jag hatar rubriken. Somnar medan jag skriver den typ. Men iallafall, idag drog vi in Peppe till hippo och trimmade lite. Han är inte riden sedan i söndags då vi tävlade så jag tog det bara lugnt. Blev ett joggingpass på ca 40 minuter och Peppe kändes fin! I början var han lite tjafsig men bara jag hade en stadig hand och red ordentligt gick han fint. Både jag och han blev nog lite trötta i slutet. Imorgon blir det ett lite hårdare pass! 
 
Nu ska jag plugga en liten stund och sedan kallar sängen. Imorgon är det faktiskt sista dagen i skolan innan sportlovet, och ja vi är lite efter här uppe i norrland, haha. Men gud vad skönt det ska bli med lov, det är efterlängtat kan jag lova! 
 
Bra bild osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin