Dålig start på dagen

Den här dagen började inte på bästa sätt kan man lugnt säga. Det började med att hårtorken slutade fungera när jag skulle föna håret och sedan halkade jag omkull på vägen till skolan. Allt gick på en halv sekund och sedan låg jag på rygg, tur ingen såg haha. Men jag lever iallafall! 
 
Skolan var rätt lung idag, jag gjorde bort sista provet för veckan och troligtvis sista innan sportlovet så nu kommer jag ha mer tid över till bloggen. Fick dessutom tillbaka ett matteprov som gick bra, då blev dagen genast bättre. Efter skolan åkte jag till stallet, Peppe fick vila idag så jag gjorde fixade allt som skulle göras i lugn och ro. Jag passade även på att klippa manen, han hade dock väldiga problem med att stå still och det resulterade till den ojämnaste manen jag sett. Blir finjustering imorgon! 
 
Nu har jag faktiskt tänkt gå och lägga mig, har fått alldeles för lite sömn i veckan så det ska bli skönt att sova någon timme extra. God natt ♥
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin