Dejt med matteboken

Tar en paus från allt matte-pluggande och slänger in ett litet snabbt hej. Jag är fullt medveten om att uppdateringen är väldigt låg från min sida just nu, men jag har så otroligt mycket i skolan denna och nästa vecka att jag knappt vet vars jag ska ta vägen. Bloggen får tyvärr lida. 
 
Det har iallafall varit en ganska lugn dag för min del, var i skolan till några minuter i 5 och sedan tog jag bussen till stallet. Gjorde klart allt som skulle göras innan jag fixade iordning Peppe. Han fick som sagt en vilodag idag, det är så himla dåligt underlag ute just nu. Får se om vi kan åka och träna imorgon eller om vi åker in till ridhuset på torsdag istället! 
 
Nu ska jag återgå till matteboken, hej så länge! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin