Första februari

God morgon!
Idag tog jag en lång välbehövlig sovmorgon, vaknade för en stund sedan och nu har jag precis ätit frukost. Lördagar är så sköna, veckans bästa dag!  Idag har jag faktiskt inga speciella planer, ser ut som det blir en lugn dag. Men det kan vara skönt ibland också! 
 
Om någon timme ska jag åka till stallet och göra klart allt där. Peppe ska även röra på sig lite, troligtvis blir det lite longering för hans del idag! Nu har han varit dålig i en vecka, tycker han kan bli frisk snart. Att vi inte vet vad det är gör inte saken bättre heller. Min lilla prins ♥
 
 
Något speciellt ni vill läsa om idag?



Kommentarer
Postat av: Olivia

åh vad skönt med sovmorgon!!
Btw, superfin header :)

2014-02-01 @ 10:38:55
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin