God morgon!

Idag är det någon slags temadag på skolan, vi ska sitta och lyssna på någon som pratar om alkohol och droger. Som om vi aldrig hört om det förut.. Jag tror nästan varje temadag sen 7an har varit om samma sak. Så lite less börjar man allt bli. Dessutom missar jag min sovmorgon, buhu. 
 
Men förhoppningsvis slutar vi tidigare och då hinner jag fixa allt i stallet i lugn och ro och även gå en sväng med Peppe innan mamma kommer. Eftersom vi åker till Boen på lördag och stannar där i en vecka måste jag även börja fundera på vad som ska med. 
 
Nu måste jag skynda mig, ha en bra dag alla! 
 
Jag och Indy 2007.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin