Hemma från clinicen!

Nu har jag precis kommit hem från Jump club clinicen för Sylve och Lotta där jag tillbringat hela kvällen. Blir bara ett snabbt inlägg nu då jag måste plugga. Clinicen var iallafall bra, även om jag kanske tycker att den för Jens var bättre dels för att han förklarade bättre och även red själv. Men som sagt, fullt godkänd ändå! Alltid kul att se på duktiga ryttare och fina hästar! 
 
Nu ska jag plugga en liten stund och sedan gå och lägga mig. Som tur är börjar jag skolan vid 11 imorgon så jag hinner plugga lite imorgonbitti, toppen! 
 
Som ni ser, hinderna var inte låga på slutet.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin