Jättetrött

Idag har varit en dag där man helst bara vill gå och lägga sig igen. Har haft ont i halsen hela dagen och det har inte blivit bättre. Efter skolan tänkte jag springa en stund, men gick mest då jag inte är frisk. Vill ju inte dra på mig någon förkylning direkt. Men det var helt klart värt det då jag blir galen om jag bara sitter stilla haha..
 
Juste, Kryckan är mycket bättre idag! Han har haft boxvila idag med lindade ben och mamma tog bara en promenad med honom på gårdsplanen. Hon kunde iallafall inte känna någon värmeskillnad vilket känns hur underbart som helst! Vi ska åka ut vid halv nio igen och gå en till sväng med honom, jag måste få känna på honom själv också. Men tävlingen ser ut att klara sig även om vi strök en av klasserna!
 
Håller för övrigt på att somna, men bäst att jag inte gör det för vi har hur mycket i skolan som helst..
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin