Kommande tävlingar

Exakt om en vecka drar årets tävlingssäsong igång och jag är riktigt taggad, hoppas verkligen att detta år blir bra! Eftersom det blir min storhästdebut och första tävlingen för Peppe sedan oktober så startar vi lugnt genom att bara hoppa 100 cm i avdelning b. Alltså ingen omhoppning! 
 
Umeå ryttarföreing 22/2
100 cm
 
Bodens ridklubb 2/3
90 cm och 100 cm
 
Umeå ryttarförening 28-30/3
Regional/nationell tävling där lägsta klassen är 110, planen är att debutera 110 någon av dagarna.
 



Kommentarer
Postat av: Saga Paulsson

Vilken fin header ni har, och lycka till på tävlingarna i år! :)

2014-02-15 @ 19:50:41
URL: http://sagapaulsson.blogg.se/
Postat av: Paulina Molander

Vad kul att ni kommer till Boden! :D

2014-02-16 @ 23:17:32
URL: http://www.molanders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin