Kryckan v.9

Måndag- promenad
 
Tisdag- skritt och lite trav
 
Onsdag- vila
 
Torsdag- markarbete
 
Fredag- lätt ridpass med lite trav
 
Lördag- markarbete/kondition
 
Söndag- markarbete/skritt
 
Jag kommer att ha en mardrömsvecka i skolan den här veckan. Vi har huuur mycket inlämningar och prov som helst, därför kan jag redan nu säga att uppdateringen antagligen inte kommer att vara så bra. Ungefär såhär kommer Kryckans vecka iallafall att se ut, men det kommer säkert att ändras massor som vanligt!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin