Ledig!

Idag är jag ledig från skolan, egentligen skulle vi haft en halv stuidedag men vi fick vara lediga hela dagen. Dock inget jag klagar över! Jag klev upp för ett tag sedan och har precis gjort en liten "lyx"frukost. 
 
Idag ska jag ska verkligen ta vara på tiden och försöka hinna med så mycket som möjligt. Har rätt mycket i skolan så det sjulle vara skönt om något blev bortgjort idag. Jag ska även försöka hinna med att träna och springa en sväng på stan. Vid 15.40 tar jag bussen till stallet och gör klart allt där, när mamma har slutat åker vi in till ridhuset och trimmar Peppe! 
 
Ha en bra dag! :)
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin