Nu: middag

Det här med sena middagar börjar bli lite av en vana nu, men så kan det vara när man har häst. Kom precis hem från stallet och nu ska jag bara äta klart min middag innan jag sätter mig och pluggar resten av kvällen. Eller ja, någon timme iallafall. 
 
Vi var som sagt och kollade tänderna på Peppe idag, och det såg faktiskt bra ut så det var skönt! Dock var han ganska rak i gommen så vi ska prova ett annat bett då det vi använt nu kan ha irriterat honom där. Sånna här saker som är bra och veta som man själv inte har någon aning om! 
 
Så är "fin" var Peppe efter allt lugnande..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin